Site Meter Pastor Tommys Blogg

onsdag 8 februari 2012

4 crusades på 5 veckor

På onsdag åker jag ut till Etiopien och för första gånger har vi två stora crusades inom loppet av två veckor. Den här gången är vi långt österut, på muslimskt område. Första crusaden börjar på fredag (17), måndag den 20 åker jag tillbaka till Addis för en miniconference (ca 2000 deltagare) på onsdagen för att åka ut igen på fredagen.
Då har hela kampanjorganisationen flyttat 10 mil upp i bergen.

Väl hemma i Sverige igen, åker jag efter Folkkyrkans årsmöteshelg till underbara Finland. Vi kommer att möta flera nya underbara väckelseförsamlingar och allt avslutat i Kvevlax utanför Vasa.

Helgen efter åker jag till Kathmandu, Nepal där vi har en 4 dagar lång mega crusade. Vi väntar väldigt mycket folk.

Tacksam om ni står med i bön, ibland blir jag väldigt trött efter våra kampanjer och den här gången finns det inte så mycket andrum.