Site Meter Pastor Tommys Blogg

lördag 2 oktober 2010

DU KALLAS till Sölvesborg för att "ta ett steg till"

Kära läsare! Redan oktober. Om någon vecka åker jag till Etiopien och när jag kommer hem så drar vår höstkonfernens "Ett steg till", igång (29-31 oktober). Tillsammans med den amerikanska profeten och evangelisten Mrs. Paige Junaeus, vill vi hjälpa dig och så många som möjligt att ta ett steg till, på flera områden av ditt liv.
Tacksam om Ni har möjlighet att anmäla er till de olika seminarierna, det gör oss lättare att planera.
OBS, ladda ner programmet från www.folkkyrkan.se

Programmet:
SEMINARIUM FÖR ALLA
TRONS GRUNDER
"Snickaren snickrar, kirurgen opererar, den troende TROR. De senaste åren har TRON uppenbarats i mitt liv, på ett sätt som revolutionerat allt det jag gör. Mitt mål är att dela med mig av denna erfarenhet, så att du också skall börja leva av TRO".
Tider för TRONS GRUNDER: Fre 11:00 - 16:00, 19:00 - 21:00. Lör 09:00 -13:00. (29-30/10)
OBS! Då seminariet utgår från ett helhetstänkande, måste du vara med på alla lektionnerna.

SEMINARIUM FÖR KVINNOR
"LIVING WOMEN IN A DYING SOCIETY".
Paige talar till kvinnor över hela världen. Hon är smord, träffsäker och har en alldeles speciell profetisk smörjelse över sitt liv . Missa inte tre timmar med Gud och dina systrar.
Tider för LIVING WOMEN: Lör 30/10 14:00 - 17:00

SEMINARIUM FÖR MÄN
"TRUE MAN POWER".
I ett Sverige, där genuspedogoger söker utpåna skillnaden mellan män och kvinnor, behövs du som man mer än någonsin. Förlös "Guds MANNEN" i dig. Din familj, församling och ditt land, behöver dig, mer än någonsin.
Tider för TRUE MAN POWER: Lör 30/10 14:00 - 17:00

PROFETISKA GUDSTJÄNSTER MED Mrs. Paige:
Lör. 19:00, Sön. 11:00 samt 16:00