Site Meter Pastor Tommys Blogg

måndag 13 september 2010

Vi har aldrig haft en crusade som denna!


Förlåt mig, kära bloggläsare om jag idag talar som en dåre. Men jag är glad, kampanjen i Lusaka har varit en framgång på alla sätt och vi har en ingång i Zambia som kommer att öppna för evangeliet än mer framöver.

Ryktet går nu över landet, mängden frälsta, den stora mängden befrielser och helanden och mängden besökare. Alla är fascinerade över fullträffen och närvaron av Jesus.


De hälsar också hem till alla i Sverige och med ödmjukhet säger de att: "Vi vill inte lyfta fram människor och Jesus skall ha all äran, men samtidigt måste berätta sanningen, att detta är den största crusaden någonsin, vi trodde inte att vi kunde samla så mycket folk."


Ok, nu skall jag packa väskan, skall åka om en halvtimme, lång resa till Sverige, om 24 timmar är jag hemma hos Carina i köket, och det är alltid skönt att komma hem.