Site Meter Pastor Tommys Blogg

onsdag 10 november 2010

Tidiga mornar i Nepal

God morgon kära bloggläsare
Hoppas Ni mår bra allesammans.
Här i Nepal är det tidiga mornar och en rätt kraftig dygnsomställning. Det tar minst en vecka att ställa om tiden, 5 timmar och då är jag ofta på väg hem igen. Vilket innebär att när jag kommer till Sverige är jag 5 timmar fel.
Nåväl, det kunde varit värre. Presskonferensen igår gick bra och idag så kommer alla tidningarna och tv-kanalerna till kampanjen. Bertil, som är med mig från Sverige är ute på gatorna och kör Street Healing (ber för sjuka på en stol) och själv skall jag strax kasta mig ut i en bil som tar mig till inrikesflyget. Det är vekligen Indiana Jones stuk på Nepal.

Kampanjen pågår i 4 dagar, och då det varit ganska oroligt är vi jättetacksamma om ni tänker på oss varje dag i bön.

Tommy