Site Meter Pastor Tommys Blogg

tisdag 27 april 2010

Personligt ledarskap - på väg att bli en kultbok inom sin genre!


Tisdag, min prioriteringslista är mer än välfylld och vårt arbete pulserar och bryter fram på många olika områden. Idag på morgonen har jag talat först med Etiopien och därefter med Indien. Just nu har vi många som arbetar på de närmaste projekten Nästa vecka har jag kampanj i Israel, skall bla predika i den messianska församlingen i Haifa. Väl hemma, sparkar vi igång en 6 veckor lång kampanj för att nå fler Sölvesborgare med evangelium. I slutet av maj åker jag till Indien för att lägga grunden för att kunna utöka antalet kampanjer och storleken på dem. Vi skall också filma och besöka olika arbeten vi är en del av i Delhi.


En helt annan sak är att min bok: "Personligt ledarskap", just tryckts i en andra upplaga. Boken är utgiven på Liber, och boken växer fram som en "kultbok" inom ledarskapsgenren. Den ligger på nattduksbordet hos såväl koncernchefer som entreprenörer. Genom Guds kraft, förmår vi att förvärva välstånd och framgång, lär oss livets handbok, Bibeln - och Guds kraft, det är verkligen orsaken bakom mina framsteg.